zaterdag 28 augustus 2010

the end



Wat fijn om bij Ding 23 te zijn.
Het was leerzaam maar het kostte veel vrije tijd. Heb aan veel nieuwe dingen even gesnuffeld maar niet voldoende in verdiept.
Ik zal nooit een blogger worden, heb er niet voldoende plezier in om een blog bij te houden.
Favoriete dingen voor mij persoonlijk:YouTube-Googlearth-librarything
Voor het werk:Google Doc-wiki's
Een verbeter punt indien mogelijk minder Engelstalige sites.De uitleg doormiddel van filmpjes vond ik plezierig en duidelijk.
Door 23 dingen ben ik wel gestimuleerd tot het maken en plaatsen van filmpjes,zoals boekenbeer en busspel. Ben actief gebruik gaan maken van marktplaats heb een prachtige struisvogel voor 3 euro gevonden voor de Nationale Voorleesdagen.
Het was leuk om de blogs van anderen te lezen en om ideeën op te doen.
Fijn dat ik het nu kan afronden, maar hoe gaan we nu verder met 23 dingen?

4 opmerkingen:

  1. Dat was een diepe zucht van opluchting volgens mij. De laatste loodjes wogen je behoorlijk zwaar. Maar je hebt prima werk afgeleverd. Een mooi vormgegeven blog met prachtige fotocollage's en vol met goede ideeën, vooral voor C&E.
    Van harte gefeliciteerd daarmee. Je hebt je certificaat verdiend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Marga werk jij op zondag?????
    maar bedankt voor jou reacties met ideeën en goede suggesties op mijn blogs.

    Maar geniet vooral van je weekend ook jij krijgt nu weer wat meer vrije tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Om heel eerlijk te zijn zal ik ook zo'n zucht slaken als donderdag het 23dingen traject wordt afgesloten. Er is geen leraar aan mij verloren gegaan.

    Ik ben dit weekend bezig geweest met het maken van een presentatie voor de 23dingen afsluiting. Veel werk, maar ook erg leuk om alle blogs te lezen en te zien met hoeveel enthousiasme iedereen gewerkt heeft. Je ziet donderdag het resultaat wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hartelijk gefeliciteerd, Gonzo! Het was een hele klus, maar het is gelukt. Een prestatie om trots op te zijn.
    Ik vond het vaak verrassend hoe je je blog telkens met een mooi beeld (foto, enz.) vormgaf. Dat was niet alleen oppimpen, maar je blog werd er door verrijkt.
    Geniet van je herwonnen vrije tijd!

    BeantwoordenVerwijderen